Ο αριστερός δεν κολά αφίσες στις κολώνες, αλλά ιδέες στο νου και στις καρδιές των ανθρώπων.

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Ένας Έλληνας πρωθυπουργός στις Κάνες



Συνέταιροι της φτώχιας, της δυστυχίας και της μιζέριας
Άκουσα με προσοχή τις αποφάσεις που πήρατε εδώ στις Κάνες που με καλέσατε. Ο λαός μου πίστεψε όλα αυτά τα χρόνια, πως βρίσκεται μέσα σε μια αλληλέγγυα Ευρωπαϊκή Ένωση. Πίστεψε, πως τα χρήματα που ξόδευε, ήταν δικά του. Δεν ήξερε πως «συνεργάτες» σας βύθιζαν  συνειδητά τη χώρα μου, χρόνο με το χρόνο, στο επαχθές και επονείδιστο φονικό χρέος. Εξαγοράσατε συνειδήσεις. Καταστήσατε συνυπεύθυνους ανυποψίαστους πολίτες και εγκαθιδρύσατε σε παγκόσμια κλίμακα τη διαφθορά σαν μέσο επικράτησης στον πλανήτη.
Αφήσατε κυρία Μέρκελ τα «στούκας», τα κανόνια και τα «παραμπέλ» του ’40 και πήρατε το σύγχρονο, το ύπουλο και καταστροφικό όπλο του χρέους. Βγάλατε τις γυαλισμένες μπότες και φορέσατε τα φανταχτερά γοβάκια, για να επιβάλλετε σε ολόκληρα κράτη και λαούς τις μονομερείς αποφάσεις σας, κάτω από την απειλή της πείνας.
Διαφθείρατε πολιτικούς χωρών και υποδουλώσατε ανυποψίαστους λαούς!!
Τα καταφέρατε να φορτώσετε και τη δική μου Πατρίδα με χρέη και ελλείμματα.
Εγώ λοιπόν, ο εκλεγμένος πρωθυπουργός της Ελλάδας, καλεσμένος από εσάς στις Κάνες, σας πληροφορώ ότι σέβομαι τις αποφάσεις που πήραμε πολύ περισσότερο απ’ ότι εσείς σέβεστε την Εθνική κυριαρχία και ανεξαρτησία της χώρας μου. 
Μας ανακοινώσατε πως δεν θέλετε να κάνω δημοψήφισμα, αλλά αν γίνει, να γίνει στο χρόνο που εσείς προσδιορίσατε και με το περιεχόμενο που εσείς επιλέξατε. Φέρεστε σαν επικυρίαρχοι και όχι σαν εταίροι. Θυμηθείτε αγαπητοί συνεταίροι, πως στη χώρα μου και στη χώρα σας αποφασίζει για το εάν, το πως και το πότε θα γίνει δημοψήφισμα η Βουλή. Στη χώρα μου η Βουλή των Ελλήνων καθορίζει και το περιεχόμενό του κάθε Δημοψηφίσματος.  
Μας ανακοινώσατε ακόμα ότι παγώσατε την 6η δόση του δανείου, μέχρις ότου συμμορφωθούμε με τις απαιτήσεις σας.
Καλά κάματε !!  
Δώστε μας όμως την 1η δόση του κατοχικού δανείου, που μας χρωστάτε ακόμα κυρία Μέρκελ, για να μπορέσουμε να τρώμε από τα δικά μας χρήματα κάθε μέρα φασουλάδα και να νιώθουμε  περήφανοι για τον τόπο μας, που τόσα πολλά έχει προσφέρει στην ανθρωπότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: